Трейлър-“ПроАктивно: Центрaлен универсален mall”-Тв Европа, неделя,15:35

Трима пънкари на шопинг в мола.
Кой стои в сянката на свръхпотреблението на стоки и услуги като могъщ и тайнствен конспиратор?

Тази неделя “Проактивно” се занимава с темата за консумеризма, молманията и потребителското общество.
Студент по право и студент по психология, съответно китара/вокал и барабани в метъл банда, заедно с техен приятел с леви убеждения, влизат на партито по случай кръглата годишнина на един от столичните молове. Текстовете на грайндкор групата “Каторга” са подчертано антикомформистки и антиконсуматорски. Налице е среща между два свята – на излъсканите витрини в мола и сетивата на момчетата от скромните, разхвърляни студентски квартири. Разговорът е за това как търговските центрове вече са нещо много повече от място за пазаруване. Те са социално престижни пространства, там градският човек се чувства пълноценен. Битието ли определя съзнанието или хубавата китара?
Своите тези ще изложи и създателят и автор в блога за антиконсумеризъм www.snsk.eu – Асен Ненов.
В броя ще се случи и любопитно художествено преобръщане на темата:
Планът „Кореком” се увенча с успех. Днес всеки ден отварят врати неговите производни – импозантни молове, които блазнят потребителя на блага и ценности. Консумация, свръхконсумация, забавление, свободно време. Искам много, искам всичко тук и сега, веднага! Агентът на американските тайни служби и отдаден защитник на агресивния капитализъм Владимир Луканов – Корекома излиза на повърхността и разкрива скритите основания и механизми на свръхпотребителската парадигма.
В последна сметка, размисли върху смисъла на опаковката – какво показва и какво скрива.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *